ihadafarminafrica


20.7.06

Το αγοράκι με τον zippo - 3


.

Τo άσχημο στον άνθρωπο δεν είναι που το από κάτω του είναι ένα σκέτο ζώο αγριεμένο και καταπιεσμένο θεριό ανήμερο παρά τις προσπάθειες.
.
Το άσχημο είναι που συνήθως οι πιο αγριεμένοι άνθρωποι σου λένε τις μεγαλύτερες μπούρδες προκειμένου να κρύψουν την βία που τρώει τα μέσα τους.
.
Αυτοί οι άνθρωποι έχουν μπερδεμένους νευράξονες όλοι δηλαδή τους έχουμε μπερδεμένους αυτούς αλλοιώς τι σόι νευράξονες θα ήταν αλλά ετούτοι εδώ τους έχουν κάμει ένα κουλουβάχατο.
.
Μη μου θυμώνεις μάτια μου και από μέσα θα σου γαμήσω τα μπρέκια παλιοσίχαμα με την πρώτη ευκαιρία. Δείξε μου μόνο μια στιγμη αδυναμίας μωρό μου λατρεμένο μου μωρό καρδούλα και λαχτάρα μου δικιά μου και δικιά σου μα η δικιά σου περισσότερη.
.
Ο φωτισμένος άνθρωπος με το γαληνεμένο πνεύμα στην ουσία του είναι μια διεύθυνση ανύπαρκτη προς την κατεύθυνση της οποίας όλοι κινούνται αναπόφευκτα αλλά με διαφορετικούς βηματισμούς. Αυτή η διαδρομή δεν είναι κλειστή παρότι το τέλος της είναι μοιραίο. Τα ανθρώπινα δεν έχουν λογική. Τα περισσότερα στον άνθρωπο συνήθως δεν συμβαίνουν.
.
Το μικρό αγοράκι ξύπνησε μέσα στην νύχτα σε τελευταία ανάλυση το μόνο που ήθελε ήταν να παίξει με τον zippo του μπαμπά του.
.
Το διαμέρισμα τυλίχτηκε στην φωτιά. Οι πρώτες σπίθες ξεκίνησαν από τις πεταμένες στο πάτωμα κάλτσες δίπλα από τα αθλητικά παπούτσια νούμερο '45 του πατέρα του και σαν μια εύκολη θεωρία ξαπλώθηκαν στα συνθετικά εσώρουχα της μαμάς και στις κουρτίνες. Οι δυο γονείς για πρώτη φορά στην ζωή τους συμφώνησαν ζαλισμένοι από τις αναθυμιάσεις και μισοξυπνημένοι. Αγκαλιάστηκαν με έναν τρόπο μαγικό και φιλούσε ο ένας τον άλλον με δάκρυα να τρέχουν στα μάτια. Αν θέλεις έλα μαζί μας.
.
Το κουτσοδόντικο αγοράκι τους χαμογέλασε βγήκε στον δρόμο θεόγυμνο κρατώντας αναμμένο τον zippo στα μικρά χεράκια του και φώναζε στους περαστικούς με ένα ύφος δυτικό: enlightenment – enlightenment -
.
ΣTO TELOS η δύση Θα μAS KATApIEI OLOYΣ.
.
.


Δεν υπάρχει τρόπος να επιστρέψουμε στο σημείο απ' όπου ξεκινήσαμε.