ihadafarminafrica


10.12.06

Ξεκίνησε σαν όνειρο.


An Aztec in my bedroom said:

Click here to find someone to fuck in Milky Way.

Η μόνη σταθερή μου ονειροπόληση λίγο πριν από τον ύπνο εκεί που τσακίζουν τα βλέφαρα είναι ένα ταξίδι στο κέντρο της μαύρης τρύπας του Milky Way. Μπορώ να ισχυριστώ πως είναι το μόνο πράγμα που έμαθα σε τούτο τον γαλαξία.

Ακόμα και αν κάποιος ζει χωρίς να τον νοιάζει ο θάνατος στην ουσία το ζει ως ουτοπία γιατί στο κάτω κάτω της σκέψης του άρα και της γραφής του της τελικής υπάρχει έστω η άρνηση της λέξης θάνατος.

Θα πεθάνω.

Να μην πεθάνεις. Τουλάχιστον τώρα μην το κάνεις.

Πάρε με αγκαλιά. Click here. Δεν θα ξαναβρεθούμε ποτέ εδώ.

Είσαι μια παλιομαϊμού!

Μeat taboo. Να φάω την ελληνική μου γλώσσα μα τα φαινόμενα σε απατούν και το χαίρονται. Oh yeah. Δεν υπάρχει τίποτα ορθά εσφαλμένο μικρέ μου Aztec.

Θα κάνεις αυτό που σου λέω εγώ.

Εγώ κάνω πάντα αυτό που γουστάρω εγώ.

Έτσι μπράβο. Αυτό περίμενα από σένα. Θα δείχνεις ότι κάνεις αυτό που σου λέω να κάνεις κι εγώ θα σου λέω να κάνεις αυτό που θέλεις να κάνεις αλλιώς δεν θα συναντηθούμε ποτέ.

Ναι το ξέρω. Βίος και πολιτεία. Ο μόνος λόγος για την ύπαρξη ενός εαυτού είναι η καταστροφή του.

Sexually transmitted enlightenment. Θ’ αρχίσεις να διαλύεσαι ήδη από τα προκαταρκτικά αστέρι μου και λίγο πριν το τέλος εκεί που θα έχεις ξεχάσει και τ’ όνομά σου θα εκπέμψεις ένα εκτυφλωτικό μπλε φως. Τα πιο πετυχημένα ερωτικά γεγονότα είναι εκείνα που καταστρέφουν τον χρόνο και σου γαμούν το


Δεν υπάρχει τρόπος να επιστρέψουμε στο σημείο απ' όπου ξεκινήσαμε.